Не функціонують єдині державні реєстри: причини та можливості

Олег Підгірський
838
8 Червня 2022
Не функціонують єдині державні реєстри: причини та можливості
838
8 Червня 2022

В умовах правового режиму воєнного стану замовники дедалі більше відновлюють свою роботу із закупівель, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), у тому числі здійснення закупівель з використанням процедур закупівель. Проте задача забезпечити виконання норм статті 17 Закону належним чином в умовах воєнного стану максимально ускладнена. Тому даємо відповідь на запитання, чому це так.

Відповідно до пунктів 2, 3, 8 і 9 частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини 2 статті 40 Закону) у разі, якщо:

2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (далі — Реєстр корупціонерів);

3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

8) учасник процедури закупівлі визнаний...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану