Найголовніше за тиждень (до 01.03.2024)

Лілія Груздо
867
2 Березня 2024
Найголовніше за тиждень (до 01.03.2024)
867
2 Березня 2024

Питання, що стосуються сфери публічних закупівель, мають невичерпний характер. На порталі Радник детально розглядаємо здійснення закупівель та надаємо рекомендації й рішення. Цього тижня до вашої уваги найголовніші статті.

  • З 01.03.2024 дев’ятнадцятими змінами до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розширено перелік лікарських засобів, які повинні закуповуватись шляхом проведення запиту пропозицій постачальників у разі, якщо така закупівля вартує від 50 тис. грн та здійснюється замовниками, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій. Детальний огляд змін наведено у статті «Увага! 01.03.2024 дев’ятнадцяті зміни до Особливостей набувають чинності повною мірою».
  • Пунктом 43 Особливостей визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Як правильно встановити вимоги в тендерній документації, щоб не виникало проблем з перевіркою на відповідність тендерних пропозицій, розглянули у статті «Вимога щодо 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній документації».
  • Замовники не вимагають документального підтвердження за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, оскільки відповідно до Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Чому учасникам-переможцям варто надавати довідку на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, про те, що таку особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією? Відповідь на це питання знайдете у статті «Довідка на керівника про те, що його не було притягнено до відповідальності за корупційне правопорушення».
  • При закупівлі товарів від 100 тис. грн з переліку за пунктом 11-2 Особливостей замовник обов’язково використовує електронний каталог, а інші продукти харчування, яких немає у додатку, може закупити шляхом проведення відкритих торгів або так само скористатися електронним каталогом. Якщо частина товарів входить у перелік товарів згідно з додатком 2 до Особливостей, про який йдеться у пункті 11-2, а частина не входить, замовник має зважати на річну потребу по цьому предмету закупівлі. Відповіді на питання, які найчастіше виникають у замовників у зв’язку із закупівлею продуктів харчування, навели у статті «Три питання-відповіді про закупівлю продуктів харчування згідно з пунктом 11-2 Особливостей № 1178». Готуємося до нововведень завчасно!

До речі, кожен передплатник порталу має можливість завантажити зразок розділу у договорі по ЗПП щодо забезпечення виконання договору.

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО