Більшість замовників звикли до того, що саме завдяки «ковідній» постанові від 22.07.2020 № 641 учасники ринку публічних закупівель могли використовувати удосконалений електронний підпис. Утім, уже з 01.07.2023 в закупівельному світі постануть такі питання: чи потрібно вносити зміни в тендерну документацію та прибирати можливість підпису УЕП? Чи можна й надалі учасникам користуватись УЕП а не КЕП?
Насправді замовники можуть не обмежуватись «ковідною» постановою, а згадати про постанову Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300, зокрема:
«…на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та / або державній реєстрації у випадках, установлених законом, та випадках, пов’язаних з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-комунікаційних систем з урахуванням обмежень, установлених абзацом другим частини другої статті 17 Закону України „Про електронні довірчі послуги“».
...