Найчастіші помилки під час роботи з електронними ключами та шляхи їх вирішення

Тетяна Лісена
506
18 Травня 2022
Найчастіші помилки під час роботи з електронними ключами та шляхи їх вирішення
506
18 Травня 2022

Наразі українці вимушені жити в умовах війни. Багато хто переселився з окупованих територій у більш спокійні регіони, дехто переїхав за кордон, у більшості немає можливості працювати в офісному приміщенні. Серед таких українців чимало замовників та постачальників, які працюють віддалено та яким, зокрема для участі або оголошення процедури закупівлі в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ), необхідно використовувати електронний підпис. Нерідко виникають складнощі з використанням ключів на відстані. У цьому матеріалі наведемо найтиповіші проблеми з цього питання, які виникають, та надамо поради щодо їх вирішення.

Згідно з підпунктом 6 пункту 24 постанови КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» протягом періоду карантину тимчасово дозволяється: застосування електронних підписів чи печаток на базі сертифікатів відкритого ключа, які видав кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (далі — ЕДП) без відомостей стосовно того, що особистий ключ міститься в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами ЕДП для проведення електронної взаємодії, електронної автентифікації та ідентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено застосування лише кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих ЕДП) або засобів електронної ідентифікації...

Гід для новачків

Перші кроки до успішної участі в публічних закупівлях