Яку інформацію має містити вимога про усунення невідповідностей згідно з нормою «24 години на виправлення»?

Катерина Плашенко
3027
27 Липня 2023
Яку інформацію має містити вимога про усунення невідповідностей згідно з нормою «24 години на виправлення»?
3027
27 Липня 2023

Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Яку ж інформацію повинно містити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей? В Особливостях відсутнє чітке формулювання.

При цьому, враховуючи, що пунктом 3 Особливостей передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»  (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей,  пропонуємо звернутися до статті 29 Закону саме в частині того, що має містити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (оскільки, як зазначено вище, Особливості це питання не врегульовують). Тож, рекомендуємо до такого повідомлення включати:

  1. перелік виявлених невідповідностей;
  2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
  3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

У самому повідомленні замовник може не посилатись на вищезазначені законодавчі норми. Водночас користувачі порталу можуть, не витрачаючи зайвого часу, просто використати зразок повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, який було розроблено фахівцями групи компаній «Радник». Робимо все можливе, щоб полегшити роботу замовників та учасників публічних закупівель та підвищити їх продуктивність.

За нагоди ознайомтеся з матеріалом «Три висновки ДАСУ про зайво витрачені кошти та норму „24 години на виправлення“» та  «П’ять моніторингів ДАСУ щодо норми „24 години на виправлення помилок“»

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО