Як відновити доступ до кабінету, якщо попередня УО звільнилась і не виходить на зв’язок

Анастасія Гавриленко
546
12 Липня 2024
Як відновити доступ до кабінету, якщо попередня УО звільнилась і не виходить на зв’язок
546
12 Липня 2024

Як відновити доступ до кабінету, якщо попередня УО звільнилась? Розглянемо відповідь на це питання на прикладі відновлення доступу до кабінету замовника на електронному майданчику Zakupivli.Pro.

За останні роки непоодинокими стають випадки, коли уповноважена особа (далі — УО) замовника більше не може виконувати своїх обов’язків, наприклад звільнилась, і навіть не виходить на зв’язок. Замовник, а саме нова уповноважена особа, при цьому опиняється в неприємній ситуації, коли умовно не може завершити вже розпочаті закупівлі або оголосити нові. Що робити в такій ситуації? Розглянемо порядок дій замовника, зареєстрованого на майданчику Zakupivli.Pro.

Важливо розуміти, що в разі відсутності доступу до кабінету державного замовника не треба створювати новий кабінет. Потрібно саме відновити доступ до існуючого кабінету, таким чином отримавши доступ до своїх попередніх закупівель, у тому числі для їх завершення.

З чого почати відновлення доступу до електронного майданчика

Перше, що треба дізнатись, — на яку електронну пошту зареєстрований кабінет замовника. Може бути так, що уповноважені змінюються, але в кабінеті замовника зазначена одна адреса електронної пошти, наприклад певного відділу. У такому разі можна не додавати й видаляти співробітників, а лише відредагувати дані про УО, вказати ім’я, прізвище і номер телефону нового уповноваженого замість попереднього.

Для цього в кабінеті державного замовника в розділі «Структура компанії» натисніть на олівець і змініть дані про УО.

Читайте також «УО у відпустці. Чи може вона оприлюднити додаткову угоду та накласти КЕП?».

Відновлення доступу до майданчика, коли є можливість зв’язатися з УО, що звільнилась

Якщо УО виходить на зв’язок, то вона має зайти в кабінет державного замовника і додати нового співробітника в розділі «Структура компанії».

При цьому важливо, щоб, додаючи нового співробітника, УО вибрала для нього саме роль «Адміністратор». Саме з роллю адміністратора новий співробітник матиме найширший перелік прав і зможе виконувати всі дії в кабінеті, у тому числі додавати й видаляти співробітників, а також завершувати закупівлі, розпочаті іншою УО.

Відновлення доступу до майданчика, коли зв’язатись з УО не можна. Що робити?

Якщо УО не виходить на зв’язок, але кабінет державного замовника зареєстрований на електронну пошту, до якої є доступ, можна скористатися кнопкою «Не пам’ятаю пароль».

Після натискання на цю кнопку треба зазначити електронну пошту, на яку зареєстрований кабінет державного замовника, і натиснути «Надіслати».

За кілька хвилин на зазначену пошту надійде лист. Керуючись вказівками в листі, можна встановити новий пароль, увійти в кабінет державного замовника й додати в структуру кабінету нову уповноважену особу, як описано в попередньому розділі.

Нова уповноважена особа зможе надалі видалити дані колеги, який був попередньою УО. Якщо ж новий уповноважений буде користуватися вже існуючою в кабінеті поштою, то можна змінити дані про співробітника на інформацію про нову УО.

Немає ні зв’язку з УО, ні доступу до електронної пошти

Якщо жоден з вищезазначених варіантів не підходить, можна звернутися до технічної підтримки  майданчика  Zakupivli.Pro з проханням додати нового співробітника в структуру кабінету. Для цього треба написати листа на ТОВ «Закупівлі.Про», зазначивши в ньому інформацію про замовника (назву організації й код ЄДРПОУ), інформацію про співробітника (прізвище, ім’я, номер телефону, адресу електронної пошти). У листі варто зазначити, що новій УО потрібно надати роль саме адміністратора.

Лист обов’язково має бути на офіційному бланку підприємства, установи або організації,  підписаний керівником, завірений печаткою. Також лист можна підписати КЕП.

Лист треба надіслати на support@zakupivli.pro. У робочий час (Пн–Пт з 9:00 до 18:00) такий лист буде опрацьований якнайшвидше. Спеціалісти майданчика додадуть нового співробітника в кабінет державного замовника. Новий уповноважений отримає  відповідний лист на електронну пошту, встановить собі пароль і зможе працювати в кабінеті в повному обсязі.

Тож ми описали, як діяти, якщо немає доступу до кабінету замовника і неможливо зв’язатись з УО, та навіть деякі інші подібні ситуації. Бажаємо вам вдалих закупівель!

Завантажуйте шпаргалку щодо визначення предмета закупівлі та все про роботу уповноваженої особи ви дізнаєтесь з електронної книги за однойменною назвою «Уповноважена особа з публічних закупівель».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО