Як бути з торговою маркою, виробником товару та виразом «або еквівалент» з урахуванням Особливостей?

Катерина Плашенко
2620
3 Листопада 2022
Як бути з торговою маркою, виробником товару та виразом «або еквівалент» з урахуванням Особливостей?
2620
3 Листопада 2022

Подеколи в уважних передплатників порталу «Радник» виникає питання щодо того, чи можна наразі оголошувати відкриті торги згідно з постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 із зазначенням посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання. Чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва все ж таки зазначати вираз «або еквівалент»? Розглянемо це питання детальніше та сформуємо пораду.   

Дійсно, нормами постанови Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) прямо не передбачено, що замовник повинен врахувати статтю 23 Закону «Про публічні закупівлі» (далі —Закон) при формуванні тендерної документації.

Слід звернути увагу, що відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

Окрім цього, стаття 5 Закону визначає, зокрема, такі принципи здійснення закупівель:

...
Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО