Договори в публічних закупівлях та приклад договору за Постановою № 169

Ганна Довгая
5787
12 Травня 2022
Договори в публічних закупівлях та приклад договору за Постановою № 169
5787
12 Травня 2022

Договір про закупівлю, прямий договір, Covid-договори… яка між ними ключова відмінність, яку повинен знати кожен, хто працює з закупівлями, дізнаєтесь далі. Та, як завжди, зможете завантажити корисні приклади документів, зокрема приклад договору, укладеного за Постановою № 169.

Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.

Іншими словами: за результатом успішно проведених відкритих торгів / торгів з обмеженою участю / конкурентного діалогу / переговорної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі замовник отримує договір про закупівлю, зміни до якого в першу чергу вносять згідно з частиною 5 статті 41 Закону (Рисунок). Для зручності користуйтесь такими прикладами:

  1. Приклад додаткової угоди за пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону;
  2. Приклад додаткової угоди за пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону;
  3. Приклад додаткової угоди за пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону;
  4. Приклад додаткової угоди за пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону;
  5. Приклад додаткової угоди за пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону;
  6. Приклад додаткової угоди за пунктом 6 частини 5 статті 41 Закону;
  7. Приклад додаткової угоди за пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону;
  8. Приклад додаткової угоди за частиною 6 статті 41 Закону (продовження строку дії договору про закупівлю);
  9. Приклад додаткової угоди за частиною 6 статті 41 Закону (угода, що укладається після затвердження кошторису).
Рисунок

Щодо прямих договорів. По-перше, частиною 3 статті 3 Закону унормовано, що в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до статті 10 цього Закону, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

По-друге, частиною 7 статті 3 Закону передбачено вичерпний перелік підстав для уникнення спрощеної закупівлі, за результатом якої замовник оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до статті 10 Закону, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

По-третє, договори воєнного часу, що укладені за Постановою № 169, також не можна вважати договорами про закупівлю в розумінні Закону.

Іншими словами: у вищезазначених випадках замовник вибирає постачальника / виконавця / підрядника самостійно та на власний розсуд, за результатами чого укладає прямий договір, зміни до якого вносяться без урахування частини 5 статті 41 Закону. Зміни вносимо керуючись умовами укладеного сторонами договору з урахуванням відповідних загальних положень ЦКУ та ГКУ.

Додатково на порталі RADNUK.COM.UA для зручності завантажте:

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО