Чи є пропуск строку розгляду тендерної пропозиції порушенням, яке неможливо усунути

Олег Підгірський
313
23 Червня 2022
Чи є пропуск строку розгляду тендерної пропозиції порушенням, яке неможливо усунути
313
23 Червня 2022

Нормами частин 10 і 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено строки для розгляду тендерної пропозицій, поданої учасником під час участі в процедурі закупівлі — відкриті торги. Такі строки не повинні перевищувати 20 робочих днів, враховуючи також аргументоване продовження строку в простих відкритих торгах.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону 922 замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

Проте чи вважається пропуск таких строків порушенням, яке неможливо усунути? Розглянемо це питання з позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо подібної ситуації.

Рішення Колегії від 25.05.2022 № 4730-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-02-24-000638-b

Обставини розгляду скарги. Розкриття тендерних пропозицій відбулось 14.03.2022. Від цієї дати розпочато перебіг строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції одного з учасників. Варто зазначити, що цим учасником є скаржник. Своєю чергою замовник 21.03.2022 аргументовано продовжив розгляд тендерної пропозиції скаржника до 20 робочих днів. Замовник не розглянув пропозицію скаржника в межах зазначеного строку та відповідно не ухвалив жодного рішення щодо нього за...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану