Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (далі — АРМА), на запит про отримання інформації щодо того, який документ про передачу активів та у які строки видається, надало лист № 982/6.1-41-23/6 від 24.05.2023, у якому, зокрема, зазначено:
«<…>Правові та організаційні засади функціонування АРМА визначає Закон України “Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів” (далі — Закон).
Відповідно до частини першої статті 2 Закону, АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави<…>
<…> Активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються АРМА не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
<…> Кожен має право на доступ до судових рішень у порядку, визначеному Законом України “Про доступ до судових рішень” (Закон 1).
<…> Відповідно до положень статті 7 Закону 1 у текстах судових рішень, що відкриті для загального доступу, не можуть бути розголошені певні відомості.
<…> Особа, яка не бере (не брала) участі у справі, якщо судове рішення безпосередньо стосується її прав, свобод, інтересів чи обов’язків, може звернутися до відповідного суду з письмовою заявою, зокрема про надання можливості ознайомитися із судовим рішенням у приміщенні суду. У заяві особа повинна обґрунтувати, чому вона не змогла ознайомитися із судовим рішенням у Реєстрі, а також чому вона вважає, що судове рішення безпосередньо стосується її прав, свобод, інтересів чи обов’язків <…>
При цьому передача активу в управління АРМА є дією фактичного характеру, що забезпечує можливість здійснення тієї частини прав управління, для здійснення якої необхідне фактичне володіння арештованим майном. Набрання законної сили ухвали слідчого судді чи суду про передання активів в управління АРМА або надання згоди власника активів на їх передання в управління АРМА — юридичний факт, який призводить до виникнення в АРМА прав управління.
Передача активів в управління АРМА є системою юридичних та організаційних заходів за участі прокурора чи особи, якій він надасть відповідну вказівку, з кола слідчих або детективів, та представника АРМА, що полягають у забезпеченні фіксування факту одержання АРМА певних активів, які дійсно наявні та відповідають певним ознакам, що зафіксовано у акті приймання-передачі активів <…>
Вимоги щодо оформлення запитів на інформацію, строків їх розгляду та підстави відмови, та відстрочки в задоволенні запиту на інформацію визначено статтями 19–22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”<…>».
За нагоди використовуйте новий зразок документа — протокол щодо закупівлі за виключенням за пп. 5 (5) п.13 Особливостей.
Більше важливої інформації про закупівлі під час воєнного стану читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі «Воєнний стан».