ТОП-3: помилки при складанні скарг

Катерина Плашенко
487
5 Квітня 2021
ТОП-3: помилки при складанні скарг
487
5 Квітня 2021

Помилки — це наука, яка допомагає нам рухатися вперед.
Вільям Ейлері Чаннінг, американський публіцист

Давайте чинити мудро та навчатися на чужих помилках. До вашої уваги показові помилки, яких припускаються при складанні скарги до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія).

Для учасника процес оскарження у публічних закупівлях — це можливість відстояти свої права та відкрито вимагати від замовника добросовісної конкуренції. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника призводить до якісного покращення здійснення публічних закупівель у цілому та зменшує дискримінацію.

Оскаржуймо, тим паче, що з 19.04.2020 у разі настання випадків, наведених у частині 6 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), кошти, стягнені за подання скарги, повертаються.

Отже, наведемо три найпоширеніші помилки скаржників. Приклади  незадоволених скарг згрупуємо у Таблиці.

Таблиця

Помилка 1. Скарга не містить інформації про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження

Рішення Колегії, ідентифікатор закупівлі

Опис помилки, допущеної скаржником у скарзі

Причина незадоволення скарги

№ 5253-р/пк-пз від 17.03.2021, UA-2021-02-10-003890-a

Скаржник не зазначив...

Учасникам

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель