Дискримінаційні вимоги при закупівлі послуг харчування: практика Органу оскарження

Валерія Сіваченко
377
27 Вересня 2021
Дискримінаційні вимоги при закупівлі послуг харчування: практика Органу оскарження
377
27 Вересня 2021

Закупівля послуг харчування — досить відповідальний та ризиковий предмет закупівлі, адже від якості продуктів харчування залежить найцінніше — здоров’я людини. Тому замовник, прописуючи умови до тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазвичай бажає встановити якомога більше вимог, щоб отримати належні послуги та лише з якісних продуктів харчування.

Проте варто пам’ятати, що частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Тож розглянемо докладно декілька рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), щоб дізнатися, які саме вимоги замовникам не варто встановлювати при закупівлі послуг харчування, адже Колегія вважає їх дискримінаційними.

Підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c

Вимога тендерної документації: пунктом 1 додатка 3 тендерної документації встановлено надати сканкопію...

Практика оскарження закупівель

Показові рішення органу оскарження та ексклюзивні коментарі голови АМКУ , що обов’язково стануть у нагоді кожному учаснику