Як підвищити свою ефективність у публічних закупівлях

Поліна Колганова
271
12 Липня 2021
Як підвищити свою ефективність у публічних закупівлях
271
12 Липня 2021

Участей у закупівлях може бути багато, але їх кількість не така вже й важлива, якщо немає перемог, підписаних контрактів та доходів. Щоб стати успішним у сфері закупівель, потрібен систематичний аналіз своєї діяльності у ProZorro. Він виявить сильні та слабкі місця вашої фірми, а в цьому, як завжди, допоможе BI Prozorro.

Відстежувати показники ефективності компаній дуже важливо, адже завдяки цьому ви бачите, що у своїй діяльності варто покращити, і тому зможете збільшити доходи. Тож сьогодні я розповім, як за допомогою BI Prozorro проаналізувати досвід підприємства у ProZorro та відповісти на такі питання:

  • скільки було дискваліфікацій і чому?
  • з якими замовниками краще працювати?
  • які є основні конкуренти?

У статтях «Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 1: аналіз попиту» та «Як бізнесу оцінити ринок у публічних закупівлях? Частина 2: шукаємо ринкову ціну» ми працювали з уявною компанією, яка лише планує почати працювати з бюджетними замовниками. Зараз нам такий варіант не підійде: щоб аналізувати досвід у публічних закупівлях, потрібно його мати. Тому я навмання вибрала інше підприємство із цієї ж галузі — ПАТ «ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ: 00445914).

Щоб розуміти, що саме потрібно покращувати, насамперед маємо оцінити загальну картину та виявити...

Всебічно про участь у закупівлях

Розкриваємо підводні камені участі в публічних закупівлях