Залізне правило кожної уповноваженої особи / члена тендерного комітету щодо протоколу про адмінправопорушення

Ганна Довгая
1245
16 Серпня 2021
Залізне правило кожної уповноваженої особи / члена тендерного комітету щодо протоколу про адмінправопорушення
1245
16 Серпня 2021

Рано чи пізно кожна уповноважена, посадова (службова) особа замовника може віч на віч зіштовхнутись з моніторингом закупівлі, за яку вона відповідальна. Зі статті «Якщо хочете стати УО, не забудьте про відповідальність!» ми зрозуміли, що розміри штрафів чималі, а аудитори незалежно від вашого досвіду можуть накладати протоколи про притягнення до адміністративної відповідальності. У цій статті ви зрозумієте, на що звертати увагу в першу чергу в разі отримання протоколу про адмінвідповідальність.

Згідно з частиною 11 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовник не усунув визначене у висновку порушення, що призвело до невиконання ним вимог, передбачених цим Законом, а також висновок не оскаржено до суду, орган державного фінансового контролю після закінчення строку на оскарження до суду, визначеного у частині 10 цієї статті, за результатами моніторингу вчиняє дії щодо притягнення до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Утім, якщо, наприклад, уповноваженою особою Держаудитслужби складено протокол про адміністративне правопорушення (далі — протокол) на уповноважену особу замовника з порушенням встановлених вимог до такого протоколу, котрі закріплені в статті 256 КУпАП, то це може бути підставою для його повернення судом та, як наслідок, пропущення строків притягнення до адміністративної відповідальності уповноваженої...

Створіть аккаунт, щоб читати цю статтю

У вас вже є аккаунт?

Увійти
Тендерний комітет/уповноважена особа

Публікації, тематикою яких є особливості організації закупівельної діяльності замовника