18.07.2025 ДП «Прозорро» повідомляє, що в ЕСЗ на сторінці конкретної закупівлі відображатиметься інформація про судове оскарження рішення АМКУ.
Хто має заповнювати інформацію з оскарження рішення АМКУ до суду? — ДП «Прозорро» на сторінці «Інфобокс» зазначає, що в системі Prozorro передбачено чотири статуси скарги:
- залишено без розгляду;
- скаргу задоволено;
- відмовлено в задоволенні скарги;
- порушення усунуто.
Після того як скарга отримала один із зазначених статусів, замовник або скаржник може внести в систему інформацію про оскарження відповідного рішення в суді.
Як заповнювати інформацію з оскарження рішення АМКУ до суду? — ДП «Прозорро» на сторінці «Інфобокс» зазначає, що замовник або скаржник в особистому кабінеті на майданчику, на сторінці відповідної закупівлі вказує суть судового оскарження, додає документ, що підтверджує подання позову, та накладає КЕП. Після цього інформація з’являється на порталі Prozorro.
Коли справі буде присвоєно номер провадження, замовник або скаржник зможе повернутися до розділу з інформацією про намір оскарження в суді, внести номер провадження та дату прийняття справи до розгляду, після чого повторно накласти КЕП.
Чи зобов’язаний замовник або скаржник вносити інформацію про оскарження рішення АМКУ до суду до ЕСЗ? — ДП «Прозорро» повідомляє, що ні, такого обовʼязку немає, тому система не встановлює жодних строків для цього. При цьому, якщо процедура закупівлі має статус «завершена» і під час її проведення була скарга з одним із зазначених статусів (залишено без розгляду; скаргу задоволено; відмовлено в задоволенні скарги; порушення усунуто), внести в систему інформацію про судове оскарження (якщо воно було) технічно неможливо. Цей функціонал доступний лише під час активної фази закупівлі.
Принагідно скачайте собі шаблон скарги на рішення, дії чи бездіяльність замовника після оцінки тендерних пропозицій за Особливостями. Читайте також: