Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 02.04.2025 у справі № 420/39983/24
Замовник/позивач звернувся з позовом до суду, у якому просить визнати протиправним і скасувати висновок ДАСУ від 16.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-14-008310-а за предметом «Ремонтно-реставраційні роботи. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Позиція ДАСУ/відповідача: замовник 14.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив договір з додатками 1, 2 та 3. Слід зазначити, що відповідно до розділу 18 договору його невід’ємними додатками є: Договірна ціна (додаток 1); Графік фінансування робіт (додаток 2); Графік виконання робіт (додаток 3); Інформації про ціни на матеріально-технічні ресурси (додаток 4). Проте, на порушення абзацу 35 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості), замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, додаток 4 до договору, який є його невід’ємною частиною. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 29.11.2024 щодо вищезазначеного питання замовник 03.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
...