Щодо надання витягу з ЄДР замість довідки / витягу ЄДРПОУ

Редакція
3731
2 Січня 2020
Щодо надання витягу з ЄДР замість довідки / витягу ЄДРПОУ
3731
2 Січня 2020
Номер рішення та оголошення про закупівлю: рішення № 15595-р/пк-пз від 29.10.2019, оголошення № UA-2019-09-11-000758-a

Вимога тендерної документації

Відповідно до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документації перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, установленим статтею 17 Закону, та іншим вимогам замовника наведено в додатку 1 документації.

Відповідно до пункту 9 додатка 1 документації учасник повинен надати інші документи, зокрема копію довідки / витягу з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

Позиція скаржника

Скаржник зазначає, що на виконання вказаної вимоги у складі пропозиції він надав файл «20 Витяг ЕДР 26.09.19.pdf», що є кольоровою сканкопією документа, який скаржник отримав в електронному вигляді через онлайн-сервіс (https://usr.minjust.gov.ua), та містить у собі всі відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеного на сайті Міністерства юстиції України.

Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» мають однакову юридичну силу, автентичність цього документа може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України.

Позиція замовника

Замовник зазначає, що цей документ скаржник надав у складі пропозиції, але у вищезазначеному пункті документації замовник вимагав ще й копію довідки / витягу з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

Позиція органу оскарження

ЄДР містить ту ж інформацію, що й ЄДРПОУ; постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечено Порядком інформаційної взаємодії. Водночас відомості з ЄДР є за своїм змістом значно повнішими і згідно із законом вважаються достовірними, тож у разі суперечності між відомостями ЄДР та інформацією ЄДРПОУ перевага має бути надана саме відомостям з ЄДР.

Зважаючи на викладене, скаржник не порушив умови документації в цій частині, тому його пропозицію замовник неправомірно відхилив з наведеної вище підстави.


Коментар

Останнім часом практика Постійно діючої адміністративної колегії (колегій) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) змінюється, тому в даній публікації читачам було запропоновано розглянути одне з останніх цікавих рішень нового складу Колегії. Виходячи з вищенаведеного прикладу рішень Колегії, можемо дійти висновку, що практика дійсно змінюється, у будь-якому випадку під час підготовки / розгляду тендерної пропозиції необхідно зважати на головне правило публічних закупівель: тендерна пропозиція = тендерна документація. Отже, бажаємо успішних закупівель замовникам та перемог учасникам.



Практика АМКУ

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО