Формальні помилки в пропозиціях учасників — можливі проблеми для замовника та учасника

Крістіна Бєлякова
975
17 Грудня 2019
Формальні помилки в пропозиціях учасників — можливі проблеми для замовника та учасника
975
17 Грудня 2019

Як би учасники старанно не готували тендерні пропозиції для участі в закупівлі, усе одно інколи в документах пропозиції трапляються технічні помилки та описки. Які ж помилки учасника можна віднести до формальних? Чи потрібно формальні помилки відображати в протоколі? Яку маємо практику оскарження щодо формальних помилок? Що робити, щоб не допускати помилок? Ці та інші питання детально розберемо в даній статті, переглянемо приклади формальних помилок, з’ясуємо, які помилки замовник може віднести до формальних.

Що каже Закон про формальні помилки та які помилки можна віднести до формальних?

Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважають помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.

Отже, вважаємо, що замовникові є сенс передбачити в тендерній документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх пропозицій.

«Які ж приклади помилок прописувати в документації?» — цікавляться замовники. На таке питання можливо відповісти,...

Практика оскарження закупівель

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання