Доброго дня. Прошу надати роз’яснення стосовно нового порядку надання витягу про банкрутство у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5. У якому вигляді учасник повинен подавати даний витяг? Це має бути оригінал з печаткою Мін’юсту чи сформований електронним способом документ, завірений печаткою учасника (довідка від учасника з інформацією з ресурсу usr.minjust.gov.ua Міністерства юстиції України)?
Доброго дня! 15.05.2015 набув чинності наказ Міністерства юстиції України від 27.03.2015 № 441/5 (далі — наказ № 441/5), яким вносяться зміни до положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Наказом № 441/5 реалізовано можливість отримання відомостей з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі — реєстр банкрутства), через «Кабінет електронних сервісів» на сайті Міністерства юстиції України, а саме за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Інформаційну довідку надають за запитом користувача (заявника), вона містить інформацію про порушення щодо юридичної особи або фізичної особипідприємця провадження у справі про банкрутство, визнання його банкрутом, перебування в процедурі банкрутства. Тож наказом № 441/5 було внесено зміни до Порядку отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця, відповідно до якого фактично документи, отримані в паперовій та електронній формі, мають однакову юридичну силу, а тому замовник має передбачати у вимогах до учасника можливість надання ним як виданих у паперовому варіанті, так і сформованих електронним способом документів.
Отже, витяг з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, сформований електронним способом, є оригіналом та не потребує додаткового завірення.