Запит Держаудитслужби при проведенні перевірки публічних закупівель: строки на відповідь і санкція за відмову надати запитуване

Анастасія Матвійчук
874
25 Травня 2021
Запит Держаудитслужби при проведенні перевірки публічних закупівель: строки на відповідь і санкція за відмову надати запитуване
874
25 Травня 2021

Контроль у сфері публічних закупівель в Україні здійснюють два органи. За внутрішній фінансовий контроль відповідає Державна аудиторська служба України, а за зовнішній — Рахункова палата України. 

Стати об’єктом аудиту з боку Рахункової палати України загрожує лише тим замовникам, що використовують кошти державного бюджету (стаття 13 Закону України «Про Рахункову плату»).

А от з Держаудитслужбою рано чи пізно доведеться зіткнутися кожному замовнику публічних закупівель, незалежно від того, за рахунок яких коштів він проводить свої закупівлі. Учасники публічних закупівель також мають усі шанси познайомитися з державними аудиторами в рамках зустрічних звірок під час проведення перевірки публічних закупівель, інспектування (ревізії) чи державного фінансового аудиту.

Держаудитслужба проводить комплексні заходи контролю — інспектування (ревізія) та державний фінансовий аудит, а також вузькопрофільні — лише щодо публічних закупівель у вигляді моніторингу та перевірки публічних закупівель. Моніторинг здійснюється в режимі онлайн відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а от перевірка закупівель — це вже очна явка аудиторів на об’єкт перевірки (до замовника). Порядок проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (далі — Порядок № 631), а наприкінці 2020 року цей нормативно-правовий акт зазнав ряд змін, насамперед у...

Моніторинг закупівель

Публікації щодо здійснення органом державного фінансового контролю такого виду контролю як моніторинг закупівель, зокрема, новини моніторингу, приклади, коментарі, особливості, судова практика щодо моніторингу