Майже цілий рік за чинною редакцією Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) Державна аудиторська служба України відповідно до наданих повноважень проводить моніторинг публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі: від моменту їх оголошення до укладення договору про закупівлі. Водночас у разі оскарження висновку органу державного фінансового контролю до суду Закон передбачає не лише зазначення інформації про такий факт оскарження, а й конкретизує порядок її опублікування. У даній публікації пропоную знайти відповідь на одне з нових та проблемних питань, з яким стикається замовник, а саме: виконання вимог Закону в частині зазначення номера провадження.
Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель органами державного фінансового контролю (Державною аудиторською службою України та її територіальними органами) визначений статтею 8 Закону.
За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі — висновок), у якому зазначено опис виявленого порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та зобов’язання щодо його усунення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник має оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про:
- усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку;
- аргументовані заперечення до висновку;
- причини неможливості усунення виявлених порушень.
У разі незгоди з...