Переговорна на підставі двох відмін? Врахуйте недоліки, що впливають на успішність

Наталія Чабан
836
10 Липня 2021
Переговорна на підставі двох відмін? Врахуйте недоліки, що впливають на успішність
836
10 Липня 2021

Сьогодні пропонуємо до уваги практику добре знайомої майже усім закупівельникам переговорної процедури закупівлі, яка за своєю суттю є суцільним виключенням з загальних правил застосування. Аби краще збагнути весь механізм її застосування на практиці, зупинимося не на головних етапах проведення, а саме на порушеннях, які мали місце під час її застосування, одночасно перетворивши отриманий досвід у перевагу.

Помилка № 1 — часткове зазначення вимог

Моніторинг: № UA-M-2021-04-20-000084
Оголошення:UA-2021-03-04-007267-c

За результатами моніторингу встановлено: «замовник листами від 25.02.2021 за № 01-09/196 та за № 01-09/197 надіслав учасникам запрошення щодо участі у переговорній процедурі закупівлі. При цьому в листах наголошено, що відповідно до частини 2 статті 40 Закону України ‟Про публічні закупівлі” (далі — Закон) для участі в переговорній процедурі закупівлі необхідно надати документи, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, що були замовником зазначені у тендерній документації, та надати підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини 1 статті 17 Закону.

Отже, на порушення пункту 1 частини 2 статті 40 Закону замовником вимоги до учасників переговорної процедури закупівлі встановлено лише в частині відповідності кваліфікаційним вимогам та частині 1 статті 17 Закону, а не усім вимогам, зазначеним у тендерній документації».

Коментар редакції

...
Моніторинг закупівель

Публікації щодо здійснення органом державного фінансового контролю такого виду контролю як моніторинг закупівель, зокрема, новини моніторингу, приклади, коментарі, особливості, судова практика щодо моніторингу