Спрощена закупівля чи запит ціни пропозицій: практична сторона та плюси / мінуси

Редакція
646
2 Липня 2021
Спрощена закупівля чи запит ціни пропозицій: практична сторона та плюси / мінуси
646
2 Липня 2021

Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у чинній редакції було внесено чимало нових інструментів у роботу всіх учасників закупівельного процесу. Одним із них є використання для закупівель / продажів електронного каталогу (ProZorro Market), у тому числі й для закупівель, вартість яких перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону, без застосування порядку проведення спрощених закупівель (шляхом запиту ціни пропозицій).

Правила здійснення закупівель через електронний каталог

Порядок формування та використання електронного каталогу затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822), який і встановлює алгоритм дій під час використання електронного каталогу для всіх учасників закупівельного процесу.

Так, відповідно до Порядку № 822 чимало функцій покладено саме на адміністратора електронного каталогу (централізовану закупівельну організацію, що забезпечує формування та супроводження електронного каталогу в електронній системі закупівель на підставі укладеного договору з адміністратором електронної системи закупівель — ДУ «Професійні закупівлі» та ДП «Медичні закупівлі України») та на адміністратора електронної системи закупівель (ДП «ПРОЗОРРО»), який безпосередньо забезпечує створення електронного каталогу в електронній системі закупівель.

Адміністратор електронного каталогу здійснює формування та супроводження електронного каталогу шляхом створення в ньому категорій та профілів товару,...

Допорогова / спрощена закупівля

Публікації, що стосуються будь-яких питань придбання товарів, робіт та послуг на так звані допорогові суми, тобто вартість яких є нижчою 200 тис. грн для товарів і послуг та нижче 1 млн. грн для робіт (звичайні замовники), або вартість яких є нижчою 1 млн. грн для товарів і послуг та нижче 1,5 млн. грн для робіт, якщо йдеться про спецзамовників