«Дрібний шрифт» останніх змін до переліків постанов від 20.03.2020 № 224 і 225

Редакція
807
4 Лютого 2021
«Дрібний шрифт» останніх змін до переліків постанов від 20.03.2020 № 224 і 225
807
4 Лютого 2021

Постановою Уряду від 27.01.2021 № 54 «Про внесення змін до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 № 224 і 225» внесені чергові зміни в частині заміни та доповнення переліків товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України.

Важливо звернути увагу на наступне. До постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224: По-перше, до позиції «медична маска» Рис. 1 додається документ про відповідність ДСТУ EN 14683:2014 та / або EN 14683:2005.

Рис.1

По-друге, до позиції товарів, що відображені на Рис. 2, додається документ про відповідність ДСТУ EN 14126:2008 та / або EN 14126:2003.

Рис.2

Звертаємо увагу, що до постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225:

До позиції товарів, згідно з Рис. 3, додається документ про відповідність ДСТУ EN 14683:2014 та / або EN 14683:2005.

Рис.3

До позиції товарів, згідно з Рис. 4, додається документ про відповідність ДСТУ EN 14126:2008 та / або EN 14126:2003.

Рис.4

Враховуючи вищезазначене, застерігаємо замовників, що закуповують такі товари, про обов’язок вимагати від учасників наявність документа, виданого Національним органом стандартизації.

Національні стандарти та інші нормативні документи встановлюють мінімальні вимоги щодо безпечності, якості тощо, тож замовник має право висувати й жорсткіші вимоги до предмета закупівлі, аніж ті, що передбачені ДСТУ, ТУ й т. д. Більше інформації — у статті «Згідно з ДСТУ і не тільки: стандартизація в публічних закупівлях».

Увесь перелік змін доступний на порталі RADNUK.COM.UA у статті «Зміни до постанов Кабміну від 20.03.2020 № 224 і 225».

Більше про особливості проведення закупівель з ознакою COVID-19 — у статті «Алгоритм проведення закупівель COVID-19» та «5 проблемних питань коронавірусних закупівель».

Приклади документів для проведення закупівель з ознакою COVID-19 — у розділі «Зразки документів» — «COVID-19».

COVID-19

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час карантину пов'язаного з COVID-19

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель