Держказначейство у листі від 07.03.2022 р. № 18-07-08/4497 звертає увагу:
- керівникам Казначейств, відповідно до положень постанови № 201, скласти переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг (незалежно від вартості предмету закупівлі), потреба в яких є нагальною та/або необхідною для виконання своїх функцій. Відповідні переліки та обсяги закупівель можуть бути затверджені керівником шляхом видання відповідного наказу;
- такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель та за ними не здійснюються процедури закупівель та спрощені закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”, такі переліки та обсяги не передаються до відповідних органів Казначейства при реєстрації бюджетних зобов’язань;
- органи Казначейства при реєстрації бюджетних зобов’язань щодо таких закупівель не здійснюють перегляд документів, розміщених в електронній системі закупівель, як це визначено статтею 7 Закону України “Про публічні закупівлі”;
- виконання положень постанови № 201 щодо оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, рекомендуємо покласти на уповноважену особу (осіб), визначену відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель / спрощених закупівель / інших видів закупівель (залежно від того, шляхом внесення змін до положень про їх діяльність, або визначити окремим наказом. З прикладами таких змін до положень про уповноважену особу ознайомтесь на порталі RADNUK.COM.UA статті «Приклади документів для призначення особи, відповідальної за здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану»;
- процедури закупівель, спрощені закупівлі, розпочаті до введення правового режиму воєнного стану в Україні, за рішенням керівника, у разі наявної потреби у відповідних товарах, роботах і послугах, завершуються у порядку, визначеному Законом України “Про публічні закупівлі”, або визнаються такими, що не відбулися / відміняються;
- під час здійснення закупівель відповідно до складених переліків та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг не зловживати звільненням публічних закупівель від положень Закону України “Про публічні закупівлі”та дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Детально про закупівлі за Постановою 169 читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статтях:
«В Україні продовжено воєнний стан до 24.04.2022: що це означає для закупівельників?»;
«Чи можна проводити закупівлі відповідно до Закону в умовах воєнного стану?
«Нові алгоритми закупівель в умовах воєнного стану від 05.03.2022 за Постановою № 169».