Замовник змінює назву: які документи оформити з постачальниками

Редакція
5019
17 Липня 2025
Замовник змінює назву: які документи оформити з постачальниками
5019
17 Липня 2025

Нещодавно у передплатника порталу виникло запитання: «Підприємство змінює назву. Договори на поставку продукції укладені до 31.12.2025. Які наші дії, які додаткові документи ми маємо оформити з постачальниками у зв’язку з цим?» Відповідь редакції читайте далі.

Звертаємо увагу, що питання оформлення документів у разі зміни назви підприємства не регулюється закупівельним законодавством. Тому для отримання вичерпної відповіді на це питання доцільно звернутися до юристів. Водночас зі свого боку можемо окреслити основні аспекти, на які рекомендуємо звернути увагу в такій ситуації.

Зміна найменування юридичної особи не впливає на чинність уже укладених договорів — підприємство залишається тим самим контрагентом, лише з новою назвою. Законодавством не встановлено обов’язку для підприємства повідомляти контрагентів про зміну найменування. Проте рекомендується все ж письмово повідомити партнерів про такі зміни, адже їх необізнаність може створити проблеми для вашого підприємства під час виконання договору.

...
Створіть аккаунт, щоб читати цю статтю

У вас вже є аккаунт?

Увійти
Договір про закупівлю - усе, що має знати УО

Публікації про роль договору у закупівлях, зокрема, про особливості укладення, виконання, зміни, розірвання договору та ін.

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО