Розглянемо випадки, коли аудитори вважають, що замовник при закупівлі охоронних послуг неправомірно обирає процедуру закупівлі «відкриті торги з особливостями», натомість замовник має укласти «прямий» договір згідно з пунктом 13 Особливостей. Практику ДАСУ розглянемо у статті.
Наразі є чимало замовників, які потребують постійної охорони. Для забезпечення захисту приміщень, будівель та матеріальних цінностей, тим паче під час воєнного стану, потреба в закупівлі якісних послуг з охорони є дуже актуальною. Сьогодні пропонуємо вашій увазі висновок моніторингу Державної аудиторської служби України (далі — ДАСУ/Держаудитслужба), у якому встановлено, що замовник при закупівлі охоронних послуг неправомірно обрав процедуру закупівлі «відкриті торги з особливостями». Аудитори вважають, що замовнику потрібно було провести закупівлю відповідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
...