«Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, протягом якого часу замовникові потрібно виконати рішення органу оскарження, тобто внести зміни в тендерну документацію, відмінити процедуру закупівлі тощо? І куди саме технічно розмістити на майданчикові виконану замовником вимогу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія АМКУ)? Дякую».
Добрий день! Законом не встановлено строку для виконання рішення Колегії АМКУ щодо скарги, що стосується порушень у сфері публічних закупівель. Законодавець вирішення цього питання поклав на замовника, оскільки проведення процедури направлено на задоволення його потреби. І для прискорення її проведення саме він зацікавлений у найшвидшому виконанні рішення Колегії АМКУ.
Розміщення в системі ProZorro відбувається залежно від того, на що направлена скарга. Так, наприклад, якщо скаргу було направлено на внесення змін до тендерної документації, то замовник вносить відповідні зміни до тендерної документації в порядку, визначеному ч. 2 ст. 23 Закону про публічні закупівлі, та розміщує нову редакцію тендерної документації і зміни до неї в розділі «Тендерна документація». При цьому попередня редакція тендерної документації перекреслюється та автоматично спрямовується в історію змін цього розділу. Якщо скарга стосувалася питань відхилення тендерних пропозицій та визнання переможця, то замовник вчиняє дії відповідно до рішення Колегії АМКУ та розміщує відповідне рішення (протокол) на майданчикові. Крім того, виконання рішення Колегії АМКУ повинно бути підтверджено в ProZorro, у розділі «Скарги до процедури», у результаті зміни статусу на «Виконано Замовником».