Результати моніторингу закупівель: законність складання Держаудитслужбою протоколів за статтею 164-14 КУпАП

Іван Шекун
452
9 Вересня 2019
Результати моніторингу закупівель: законність складання Держаудитслужбою протоколів за статтею 164-14 КУпАП
452
9 Вересня 2019

Чи наділений повноваженнями орган державного фінансового контролю складати протоколи щодо державного фінансового аудита, перевірок закупівель, інспектування та найголовніше — моніторингу закупівлі? Розберемо вказане питання у даній публікації.

Критика Держаудитслужби громадськими організаціями, об’єктами контролю та іншими зацікавленими особами у цій сфері завжди була і нікуди не зникла. На свої сторінці у соціальній мережі Facebook Держаудитслужба 05.08.2019 відреагувала на виступ виконавчого директора ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна» Андрія Боровика, який повідомив про необхідність реформування цієї служби. Однак не так цікава у цій відповіді Держаудитслужби інформація про її досягнення, як дані про величезну кількість складених протоколів за результатами моніторингу закупівель. Відповідно до цієї інформації у І півріччі 2019 року, згідно з результатами моніторингу закупівель, Держаудитслужба склала 182 протоколи за статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі — КУпАП).

Нагадаємо, що відповідно до пункту 1 частини 1 статті 255 КУпАП Держаудитслужба має право складати протоколи про правопорушення за статтями 163-12 (Порушення умов видачі векселів), 164-12 (Порушення бюджетного законодавства) та 164-14 (Порушення законодавства про закупівлі).

Держаудитслужба як орган державного фінансового контролю наділена повноваженням вживати в установленому порядку заходи під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб (пункт 3 частини 1 статті 8 Закону України «Про основні засади...

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)