Обережно, скарга! Види скарг та покрокові алгоритми дій у разі оскарження

Анастасія Бойко
784
9 Серпня 2019
Обережно, скарга! Види скарг та покрокові алгоритми дій у разі оскарження
784
9 Серпня 2019

Жодного дня не минає без звернення від замовників публічних закупівель до контактного центру майданчика SmartTender щодо отриманої скарги. Не маючи досвіду роботи з механізмом оскарження в електронній системі, організатори просто не знають, що їм робити. Для замовника кожна скарга — це справжній головний біль, бо вона призупиняє закупівельну процедуру і може зірвати поставку потрібних товарів чи послуг. Неуважність у такій ситуації може перетворити зручний процес закупівель на постійну боротьбу з оскарженнями.

Що таке скарга?

Скарга — це офіційне звернення учасника до органу оскарження з вимогою усунути порушення, наявні на думку скаржника. Порядок оскарження процедур закупівлі регламентовано ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Антимонопольний комітет України як орган оскарження утворює Постійно діючу адміністративну Колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інте ресів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі. Рішення цієї Колегії приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Розпорядженням Комітету від 05.04.2015 № 6-рп створено Постійно діючу адміністративну Колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Порядок діяльності Колегії встановлюють відповідно до Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Порядок оскарження процедур закупівель та...

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)