Новини закупівель за лютий 2017 року

Редакція
594
1 Лютого 2017
Новини закупівель за лютий 2017 року
594
1 Лютого 2017

Довідки про несудимість тепер видаватимуть сервісні центри МВС, а незабаром – онлайн

З першого лютого територіальні сервісні центри МВС в усій Україні видаватимуть довідки про відсутність судимості. Замовити довідку можна буде з вівторка по суботу, у зручний час — від 9:00 до 18:00 (у суботу — до 16:45), без обідньої перерви та незалежно від місця реєстрації. Запит на отримання довідки заповнюють безпосередньо в адміністратора територіального сервісного центру МВС на місці.

«Пріоритет реформи — це максимальне спрощення порядку надання послуг громадянам, — зазначив керівник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій. — Можливість отримати довідку про відсутність судимості в територіальних сервісних центрах МВС — це розширення географії послуг. Завдяки впровадженню електронних черг та роботі наших адміністраторів подання запиту швидке й зручне. Найголовніше, що ми працюємо над тим, аби вже незабаром довідку можна було замовити й отримати за допомогою одного кліка, не виходячи з дому».

Для отримання довідки про несудимість:

  • потрібно звернутися до зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС (адреси — на сайті hsc.gov.ua);
  • заявник під час подання запиту пред’являє посадовій особі територіального сервісного центру МВС документ, що посвідчує його особу, а також надає його копію.

Термін дії довідки не визначають, бо надають станом на дату здійснення перевірки.

Надання довідки — безкоштовне (до 30 календарних днів з дня надходження запиту).

Для швидкого інформування та консультування громадян у сервісних центрах МВС є сайт hsc.gov.ua, фейсбук-сторінка і телефон для довідок: (044) 290-19-88.

За матеріалами веб-сайту Головного сервісного центру МВС

Референтне ціноутворення на ліки та реімбурсація почнуть діяти одночасно

Абсолютним пріоритетом для Уряду та Міністерства охорони здоров’я є збереження здоров’я українців та підвищення якості їхнього життя.

Нашим завданням є забезпечити українців якісними ліками за чесними цінами. Саме тому ми розпочали роботу над програмою «Доступні ліки», яка передбачає державне регулювання цін та відшкодування вартості ліків. Пріоритетними напрямками є серцево судинні за хворювання, діабет другого типу та бронхіальна астма. Першим кроком програми «Доступні ліки» є запровадження державного регулювання цін на ліки. Задля забезпечення доступності ліків в Україні МОЗ встановлює максимальну референтну ціну виробника лікарського засобу по 21-й діючій речовині. Цей крок дає змогу знизити вартість ліків та привести їх до рівня цін у Польщі, Угорщині, Словаччині, Чехії, Латвії (саме ці країни було визначено як референтні для України).

Підготовча робота із запровадження цінового регулювання тривала в тісній співпраці з виробниками та операторами ринку лікарських засобів. Деякі виробники погодилися на зниження цін, і вже роблять це.

Однак напередодні запровадження референтних цін на ліки деякі представники фармацевтичної індустрії висловили занепокоєння, що для належного виконання зазначеного регулювання їм потрібен триваліший перехідний період для реалізації залишку лікарських засобів, на які поширюється регулювання цін.

Уряд України розуміє важливість забезпечення безперервності лікування хронічних хвороб та стабільності на ринку ліків. Задля цього Кабінет Міністрів України ухвалив рішення внести зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 р № 862 «Про державне регулювання цін на лікарські засоби» та відтермінувати початок її реалізації до 1 квітня 2017 року. Таким чином, реферування цін розпочнеться одночасно з програмою відшкодування вартості лікарських засобів, передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 9 листопада 2016 р. № 863 «Про запровадження відшкодування вартості лікарських засобів». Одночасне запровадження згаданих програм підсилить позитивну дію кожної з них. Відповідно до протокольного доручення Кабінету Міністрів України від 01.02.2017 Міністерство охорони здоров’я та Міністерство економічного розвитку і торгівлі переглянуть Порядок розрахунку граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби на основі референтних цін з метою приведення таких цін до економічно обґрунтованих та подадуть пропозиції Кабінету Міністрів України.

За матеріалами офіційного веб-сайту Міністерства охорони здоров’я України

Уряд затвердив новий механізм відшкодування ПДВ

Двадцять п’ятого січня Уряд схвалив новий Порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, розроблений Мінфіном з метою полегшення ведення бізнесу в Україні та зменшення корупції. Ухвалений проект робить механізм відшкодування ПДВ прозорим і своєчасним та встановлює рівні умови для всіх платників податку.

ДФС вела два реєстри відшкодування ПДВ. Відшкодування ПДВ здійснювалось на підставі висновків, які ДФС передавала Держказначейству. Затримання або ненадсилання ДФС висновків до Казначейства щодо правомірності відшкодування ПДВ, без якого відшкодування є неможливим, надавало ДФС можливість маніпулювати сумами, заявленими до відшкодування. Вибірковий непрозорий процес відшкодування ПДВ створював значні можливості для корупції в цій сфері, і через це є однією з головних причин для нарікань бізнесу.

З метою забезпечення прозорості відшкодування ПДВ з 10 січня 2017 року сформовано єдиний публічний реєстр заяв. Окрім того, Мінфін розробив та погодив з ДФС та Держказначейством Порядок ведення цього реєстру.

Створення єдиного Реєстру з відшкодування ПДВ є одним з головних пунктів антикорупційного пакетa податкових змін (законопроект № 5368), який було розроблено Мінфіном спільно з бізнесом та незалежними громадськими експертами і який здобув публічну підтримку провідних бізнесових та громадських об’єднань [Американська торговельна палата, Всеукраїнське об’єднання підприємців малого та середнього бізнесу «Фортеця», Бізнес-рада «США – Україна», Європейська бізнес-асоціація, Спілка українських підприємців (СУП), Українська бізнес-асоціація, Тор гово-промислова палата України, Рада бізнес-омбудсмена, гро мадська платформа «Податки для економічної свободи», до якої входять 17 асоціацій, коаліція «За ліберальну податкову реформу», яка налічує 15 асоціацій, коаліція «За детінізацію економіки» (7 асоціацій), а також об’єднання громадських експертів Реанімаційного пакета реформ, до складу якого входять провідні дослідницькі центри та громадські організації].

Новий Порядок ведення Реєстру з відшкодування ПДВ, зокрема, передбачає:

  • формування та ведення реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування здійснюється на підставі баз даних ДФС та Казначейства;
  • визначення чітких даних, які відносяться до такого реєстру;
  • автоматичне внесення заяв до реєстру, що здійснюється протягом операційного дня в хронологічному порядку надходження таких заяв;
  • Казначейство проводить бюджетне відшкодування ПДВ на підставі даних реєстру;
  • публікація реєстру на офіційному веб-сайті Мінфіну.

По-перше, усе це допоможе зменшити корупцію при відшкодуванні ПДВ. По-друге, буде встановлено рівні умови для всіх платників податку, що своєю чергою покращить умови для ведення бізнесу в нашій країні. Окрім того, новий механізм дасть можливість здійснювати відшкодування ПДВ вчасно та прозоро.

«Ми послідовно робимо кроки для покращення умов ведення бізнесу в нашій країні. Регулярно проводимо зустрічі з представниками бізнес-спільноти, щоб розуміти, які проблеми їх турбують, і намагаємось оперативно на них реагувати. Зараз ми напрацювали новий механізм відшкодування ПДВ — прозорий і своєчасний. Кожне підприємство, кожен платник податку має бути в рівних умовах з усіма», — зазначив міністр фінансів Олександр Данилюк.

За матеріалами офіційного урядового веб-порталу

НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носієві

Законом України від 26.11.2015 № 835-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (зі змінами) внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», які набрали чинності 01.01.2017, згідно з якими НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носієві.

При цьому, згідно з частиною п’ятою розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 26.11.2015 № 835-VIII, визначено, що до 01.01.2019 набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з дня оприлюднення прийнятого органом ліцензування рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті.

Таким чином, замість бланку ліцензії на паперовому носієві підтвердженням набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є оприлюднення прийнятого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті www.nerc.gov.ua.

За матеріалами офіційного веб-сайту НКРЕКП

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)