Новини закупівель за грудень 2015 року

Редакція
1187
1 Грудня 2015
Новини закупівель за грудень 2015 року
1187
1 Грудня 2015

Актуальна інформація щодо звітування монополістами

У разі здійснення закупівель, передбачених  частиною першою статті 4 Закону України від 24.05.2012 № 4851-VI «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності» (далі – Закон про особливості), тобто закупівель без застосування процедур, передбачених цим Законом та Законом України від 10.04.2014 № 1197-VII «Про здійснення державних закупівель» (далі— Закон про держзакупівлі), замовник зобов’язаний раз на квартал не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним періодом, затвердити звіт про результати закупівель без проведення процедури закупівлі, та оприлюднити його протягом трьох робочих днів з дня затвердження.

Попередня редакція Закону про особливості містила частину 3 статті 4, що закріплювала: замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівель, передбачених частиною першою цієї статті, оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу до 31 січня наступного за звітним року річний звіт про результати здійснення закупівель. Форма звіту про результати здійснення закупівель затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.

Даний пункт був внесений до Закону про особливості  підпунктом 2 пункту 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відкритість використання публічних кошті» від 15.09.2015 № 679-VIII .

У свою чергу, пункт 4 розділу I Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції» від 15.09.2015 № 679-VIII зазначає, що підпункти 2 і 3 пункту 3 розділу II»Прикінцеві та перехідні положенн» Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 16, ст. 109) виключити.

А отже, обов’язок замовників-монополістів оприлюднювати річний звіт про результати здійснення закупівель без проведення процедури закупівлі, від 30.09.2015 скасовано.

Звертаємо вашу увагу, що на офіційному веб-порталі Верховної Ради України Закон про особливості містить частину 3 статті 4, яка вже не діє!

За матеріалами редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель»

НКРЕКП інформує про виконання вимог Закону України «Про ринок природного газу» в частині державної реєстрації вторинного законодавства

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, повідомляє суб’єктів ринку природного газу про державну реєстрацію в Міністерстві юстиції України прийнятих на відкритому засіданні Комісії 30.09.2015 постанов НКРЕКП, спрямованих на реалізацію Закону України «Про ринок природного газу».

 На даний час, нормативно-правові акти готуютьдо опублікування в офіційних друкованих виданнях.

Разом з тим Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, продовжує плідну роботу та співпрацю із Секретаріатом Енергетичного Співтовариства та суб’єктами ринку природного газу для успішної реалізації реформи ринку природного газу.

Постанови НКРЕКП від 30.09.2015:

  • № 2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1378/27823;
  • № 2494 «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1379/27824;
  • № 2495 «Про затвердження Кодексу газосховищ та критеріїв, згідно з якими до певного газосховища застосовується режим договірного доступу або режим регульованого доступу» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1380/27825, № 1381/27826;
  • № 2496 «Про затвердження Правил постачання природного газу» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1382/27827
  • № 2497 «Про затвердження Типового договору транспортування природного газу» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за №1383/27828;
  • № 2498 «Про затвердження Типового договору розподілу природного газу» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1384/27829;
  • № 2499 «Про затвердження Типового договору зберігання (закачування, відбору) природного газу» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1385/27830;
  • № 2500 «Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1386/27831;
  • № 2501 «Про затвердження Типового договору постачання природного газу постачальником «останньої надії» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1387/27832;
  • № 2517 «Про затвердження Методики визначення та розрахунку тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на основі багаторічного стимулюючого регулювання» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06 листопада 2015 року за № 1388/27833.

Відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема, Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 № 731, під час державної реєстрації зазначені нормативно-правові акти успішно пройшли процедуру правової експертизи на відповідність їх Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, антикорупційної експертизи, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.

За інформацією офіційного веб-сайту НКРЕКП

Заплановано внесення змін до визначення предмета закупівлі

З метою вдосконалення нормативно-правової бази у сфері державних закупівель та гармонізації законодавства України із законодавством Європейського Союзу підготовлено та оприлюднено Проект наказу Мінекономрозвитку «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (далі — проект наказу) на офіційному веб-ресурсі Мінекономрозвитку.

Проект наказу розроблено Мінекономрозвитку для досягнення таких цілей:

  • гармонізації законодавства України із законодавством ЄС шляхом визначення предмету закупівлі товарів і послуг відповідно до положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» на основі основного словника Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2007 (CPV:2002, IDT), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04 квітня 2007 року № 76, який згармонізований з європейським закупівельним словником Common Procurement Vocabulary (CPV);
  • визначення предмета закупівлі робіт відповідно до галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011»Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» (наказ Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301), які затверджені на заміну вказаних у чинному Порядку визначення предмета закупівлі  відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16;
  • установлення тимчасової норми (до 31 грудня 2015 року) щодо визначення предмета закупівлі товарів та послуг для реалізації заходів у сфері захисту національного інформаційного простору за обсягом та номенклатурою для кожного заходу, що дозволить забезпечити виконання ряду заходів зі зміцнення обороноздатності держави в умовах військової агресії та наявних загроз національній безпеці з боку Російської Федерації та її антиукраїнської інформаційної кампанії.

Ознайомитись з даним документом ви можете на офіційному сайті Уповноваженого органу за посиланням — http://www.me.gov.ua/ у розділі «Обговорення проектів документів».

За матеріалами редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель»

МОЗ: 70 компаній висловили зацікавленість у закупівлях препаратів для лікування дитячої та дорослої онкології через Crown Agents

У Міністерстві охорони здоров`я відбулося обговорення питань, пов’язаних з проведенням закупівель ліків через міжнародні організації. Директор напряму закупівель Crown Agents Том Браун нагадав, що півтора тижні тому агентство підписало договір з Міністерством охорони здоров`я і розпочало процес закупівель. «Перший крок ми зробили — запросили усіх виробників, постачальників та дистриб’юторів висловити свій інтерес до участі у процесі закупівель. За тиждень свою зацікавленість висловили 70 українських та іноземних компаній. Ми сподіваємося розпочати тендери вже наступного тижня. Це буде справедливий, прозорий, однаковий для всіх учасників процес. Наше завдання — закупити ліки найкращої якості за оптимальною ціною», — зазначив Том Браун. Лікарські засоби та медичні вироби, які закуповуватимуться британським агентством Crown Agents, не потребують прекваліфікації ВООЗ.

За матеріалами офіційного урядового веб-порталу — http://www.kmu.gov.ua/

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО