А ви підготували обґрунтування, якщо в технічній специфікації посилаєтесь на конкретну торговельну марку…? П’ять прикладів

Крістіна Бєлякова
1986
5 Листопада 2019
А ви підготували обґрунтування, якщо в технічній специфікації посилаєтесь на конкретну торговельну марку…? П’ять прикладів
1986
5 Листопада 2019

Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає, що у разі якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».

Зверніть увагу на те, що в загальних випадках, окрім дійсної наявності обґрунтованої потреби, у зазначеній нормі Закону замовникам заборонено встановлювати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, але якщо таке посилання буде необхідним, то обов’язково потрібно таку потребу відповідно до Закону обґрунтувати. Чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено конкретної форми для такого обґрунтування, проте...

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)