Висновки моніторингу: порушення при застосуванні переговорної процедури закупівлі

Катерина Плашенко
674
23 Травня 2022
Висновки моніторингу: порушення при застосуванні переговорної процедури закупівлі
674
23 Травня 2022

Продовжуємо аналітику моніторингів, які проводить Державна аудиторська служба України (далі — Держаудитслужба). Сьогодні проаналізуємо, які помилки допускають замовники при проведенні переговорної процедури закупівлі та на що саме звертає увагу Держаудислужба під час перевірок у травні 2022 року.

Нагадаємо, що частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.

Замовником не обґрунтовано та не підтверджено наявність надзвичайної ситуації

Моніторинг UA-M-2022-05-09-000040: переговорна процедура закупівлі, оголошення UA-2022-01-28-005424-c. Підстава проведення моніторингу: виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.

За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована замовником відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.

Відповідно до пояснень та документів, наданих замовником в електронній системі закупівель 11.05.2022, документом, яким підтверджується наявність надзвичайної ситуації, є протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану