Як визначено частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі, та частиною 2 цієї ж статті визначені всі випадки, які можуть вважатися винятком для проведення переговорної процедури закупівлі.
Розберімо висновки моніторингу, який проводить Державна аудиторська служба України (далі — Держаудитслужба) щодо порушень, виявлених під час проведення переговорної процедури закупівлі.
Встановлено порушення законодавства в частині невідміни замовником закупівлі
Висновок про результати моніторингу від 28.06.2022 № UA-M-2022-06-28-000020, оголошення № UA-2022-02-21-014981-b...