Типові порушення, виявлені під час моніторингів переговорних процедур закупівель

Катерина Плашенко
724
11 Липня 2022
Типові порушення, виявлені під час моніторингів переговорних процедур закупівель
724
11 Липня 2022

Як визначено частиною 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі, та частиною 2 цієї ж статті визначені всі випадки, які можуть вважатися винятком для проведення переговорної процедури закупівлі.

Розберімо висновки моніторингу, який проводить Державна аудиторська служба України (далі — Держаудитслужба) щодо порушень, виявлених під час проведення переговорної процедури закупівлі.

Встановлено порушення законодавства в частині невідміни замовником закупівлі

Висновок про результати моніторингу від 28.06.2022 № UA-M-2022-06-28-000020, оголошення № UA-2022-02-21-014981-b

Під час моніторингу встановлено, що за результатами переговорної процедури замовником прийнято рішення про укладання договору з постачальником ТОВ «Г», про що в електронній системі закупівель 21.02.2022 оприлюднено повідомлення про намір укладання договору. Станом на момент проведення моніторингу (28.06.2022) договір про закупівлю замовником не укладено. Проте замовником не відмінено переговорну процедуру, чим порушено вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону.

За результатами моніторингу встановлено порушення вимоги пункту 5 частини 8 статті 40 Закону в частині невідміни переговорної процедури через неукладення договору у визначений термін. З огляду на...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану