У статті розглянемо, що уповноваженій особі замовника потрібно знати про кваліфікований електронний підпис при зміні місця роботи.
Одна з умов, яким повинна відповідати уповноважена особа (УО) замовника для належного виконання своїх обов’язків, це наявність в УО кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП). При зміні місця роботи УО виникає низка питань. Чи потрібно у такому випадку змінювати КЕП? Чи повинен КЕП бути прив’язаним до установи замовника? Можливо, підійде КЕП, виготовлений для фізичної особи УО?
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається КЕП посадової особи. Тобто замовник при розміщенні інформації про публічні закупівлі використовує саме КЕП посадової особи замовника.
...