Порушені строки відповіді на запити Держаудитслужби: чи є вихід із ситуації? Огляд відповідальності та зразок листа-роз’яснення

Оксана Костенко
608
31 Травня 2022
Порушені строки відповіді на запити Держаудитслужби: чи є вихід із ситуації? Огляд відповідальності та зразок листа-роз’яснення
608
31 Травня 2022

Уже пізно повертатись назад, щоб усе правильно почати, але ще не пізно прямувати вперед, щоб правильно все закінчити, девіз майже кожного замовника, щодо якого розпочато контрольні заходи Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ, Держаудитслужба).

Проведення заходів державного фінансового контролю включає в себе, у тому числі, моніторинг, під час якого органи державного фінансового контролю через електронну систему закупівель надсилають запити про надання інформації, документів та перевірку.

У разі надходження запиту найкращим варіантом є надати необхідну інформацію та документ(и) у визначений законодавцем термін. Але не завжди це можливо зробити з ряду причин, наприклад: запитувану інформацію взагалі неможливо надати, відповідь у запиті «вже фактично написана для замовника» (якою замовник ставиться в невигідне положення під час перевірки), замовник перебуває «в простої», працівники працюють дистанційно, а уповноважена особа замовника у відпустці та інше.

Що робити в такій ситуації, розглянемо нижче у статті. Проте відразу можна сказати, що при винесенні постанови про накладення стягнення посадова особа органу державного фінансового контролю повинна врахувати всі обставини, вказані замовником щодо неможливості надання відповіді в строк, для дотримання принципу пропорційності щодо виявлених порушень та застосованих наслідків.

Строки відповіді на запити ДАСУ

Як вбачається з листа від 22.04.2022 № 001200-16/2898-2022, ДАСУ продовжує...

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану