Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі — Постанова № 668). У матеріалі розглянемо типові порушення в цій частині на прикладі практики ДАСУ.
Сьогодні розглянемо висновки моніторингів, які проводяться Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ/Держаудитслужба), та проаналізуємо помилки замовників під час закупівлі робіт та поточного ремонту, які суперечать нормам Постанови № 668, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Найчастіше аудитори виявляють невідповідності в календарному графіку та фіксують відсутність графіка фінансування робіт як невід’ємної частини договору підряду.
За нагоди ознайомтесь зі статтею «Істотні умови договору про закупівлю робіт (підряду)».