Найважливіше на закупівельному фронті (до 29.09.2022)

Марія Степічева
1031
30 Вересня 2022
Найважливіше на закупівельному фронті (до 29.09.2022)
1031
30 Вересня 2022

Закупівельна невизначеність додає життю кожного закупівельника більше часу на роздуми про те, як важко бути закупівельником. Але ми радимо витрачати ваш дорогоцінний час на нові знання, бо той, хто володіє знаннями, володіє світом! І група компаній «Радник» вкотре підготувала для вас найважливіше за цей тиждень:

  • Українцям не в новинку бути на передових позиціях, навіть якщо це стосується тільки бізнесу. Тому в статті «Продаж та партнерство за кордоном» постачальники / представники бізнесу та всі інші зацікавлені особи можуть дізнатись, як їм у відкритому просторі ознайомитись із запитами від іноземних компаній та знайти додаткові ринки збуту в Дія.Бізнес.
  • Хвилюють питання, з якого моменту замовники повинні враховувати ступінь локалізації: з 14.07.2022 (дати набуття чинності Законом № 1977-IX від 16.12.2021) чи 04.08.2022 (дати набуття чинності постановою від 02.08.2022 № 861), чи 26.08.2022 (дати, коли з’явився перший локалізований виробником товар)? Яка існує відповідальність за вибір не тієї дати? Ви маєте змогу знайти відповіді у статті «З якої дати слід застосовувати вимоги щодо локалізації: з 14.07.2022, 04.08.2022 чи 26.08.2022?».
  • Уже за традицією пропонуємо до вашої уваги нашу рубрику «Лайфхаки для учасників публічних закупівель»! У минулій частині нашої рубрики ми розглянули процес систематизації та аналізу документації з закупівель, а тепер у статті «Лайфхаки для учасників публічних закупівель. Частина 3» розглянемо наступні лайфхаки, що наблизять нас до перемоги.
  • Сподіваємось, ви в курсі, що якщо очікувана вартість публічної закупівлі дорівнює або перевищує для товарів і послуг 133 тисячі євро, для робіт — 5 150 тисяч євро, замовник вибирає тип процедури «відкриті торги з публікацією англійською мовою»? Для того щоб не повторювати помилок колег, радимо вам ознайомитись із практикою моніторингів зі вказаного питання у статті «Відкриті торги замість „євроторгів“, або поділ предмета закупівлі: практика моніторингів».
  • Перед здійсненням публічної закупівлі уповноважена особа повинна її запланувати. Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, унормовано, що уповноважена особа формує річний план закупівель в електронній системі закупівель. При цьому Закон не містить прямої вказівки, що саме уповноважена особа повинна визначити очікувану вартість предмета закупівлі. Залежно від сукупності внутрішніх обставин замовника, зокрема річного об’єму закупівель, кількості уповноважених осіб у внутрішньому документі замовника (Положенні про уповноважену особу, Методиці визначення очікуваної вартості тощо) може бути визначено працівника замовника, що відповідатиме, зокрема, за визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Задля врегулювання вказаного питання у вашій діяльності ми зібрали «Перелік корисних посилань щодо очікуваної вартості предмета закупівлі» для вашої зручності.

Звертаємо вашу увагу! Редакція порталу Радник слідкує за актуальністю правової бази, оприлюдненої на порталі RADNUK.COM.UA. На цьому тижні нами перевірено на актуальність розділ  «Електрична енергія».

Нагадуємо, що на порталі є розділ «Зразки документів», який ми постійно оновлюємо актуальними зразками для вашої зручності. Ба більше, ви в будь-який зручний для вас час маєте нагоду переглядати відео та вебінари з питань публічних закупівель безпосередньо на порталі RADNUK.COM.UA:

Слава Україні! Героям Слава!

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО