Мінекономіки про те, чим відрізняються вимоги в абзацах 5 та 6 пункту 49 Особливостей

Ганна Довгая
949
10 Серпня 2023
Мінекономіки про те, чим відрізняються вимоги в абзацах 5 та 6 пункту 49 Особливостей
949
10 Серпня 2023

На офіційному сайті Мінекономіки оприлюднено цікавий запит такого змісту: «Звернутись до Міністерства економіки України щодо надання роз’яснення мене, як уповноважену особу, змусила неоднозначність тлумачення порядку визначення переможця після відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, про що сказано в абзацах 5 та 6 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі“, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості).

В абзаці 5 мова іде про порядок завершення процедури закупівлі у разі, коли тендерна пропозиція переможця з певних причин, визначених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, була відхилена. При цьому вибір чергового переможця серед решти учасників відбувається шляхом оцінки відповідності їх тендерних пропозицій вимогам тендерної документації та врахування принципу економічної вигоди за результатами аукціону.

Саме посилання на словосполучення „може бути визначена“ заплутує ситуацію з критерієм „найбільш економічної вигідної“ тендерної пропозиції.

В абзаці 6 наводиться порядок розгляду наступної тендерної пропозиції, якщо мало місце відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. В даному випадку порядок продовження процедури абсолютно чіткий і повністю відповідає вимогам Закону України „Про публічні закупівлі“.

...
Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО