Як взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем?

Редакція
1717
4 Травня 2022
Як взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем?
1717
4 Травня 2022

Питання передплатника порталу RADNUK.COM.UA:

  • АМКУ відновило розгляд скарг. Наразі не маємо можливості особисто бути присутніми на розгляді скарги. Як взяти участь шляхом застосування телекомунікаційних систем?

Відповідь редакції порталу RADNUK.COM.UA:

  • Вітаємо. Згідно з абзацом 2 частини 15 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) за попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, при цьому суб’єкт оскарження, замовник та інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції) мають право брати участь у такому розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, і такий розгляд скарги є відкритим, усі охочі можуть бути присутніми на її розгляді.

Користуйтесь прикладом заяви скаржника про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.

Додатково роз’яснимо, що Порядком участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, затвердженим розпорядженням АМКУ від 09.02.2021 № 3-рп, встановлено положення щодо заявлення сторонами оскарження бажання участі в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем.

Відповідно до пунктів 1–5 розділу 2 цього Порядку заява суб’єкта оскарження про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається разом зі скаргою до органу оскарження у формі електронного документа шляхом її завантаження через електронну систему закупівель у строк, встановлений статтею 18 Закону для подання скарги.

Заява замовника про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається до органу оскарження шляхом оприлюднення її через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня із дня внесення скарги електронною системою закупівель до реєстру.

У заяві про участь у засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщенні територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі — Комітет), поданій суб’єктом оскарження або замовником, обов’язково зазначається найменування того територіального відділення, у якому необхідно забезпечити участь заявника в проведенні Колегії.

Питання щодо розгляду заяви про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу вирішується на засіданні Колегії та відображається в рішенні органу оскарження про прийняття скарги до розгляду.

У разі прийняття скарги до розгляду в рішенні обов’язково зазначаються дата та час проведення засідання, а також найменування та місцезнаходження територіальних відділень Комітету, які будуть здійснювати забезпечення організації проведення засідання.

Більш детальну інформацію щодо цього питання читайте на порталі RADNUK.COM.UA у статті «АМКУ працює! Відмова в задоволенні заяви про розгляд скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем».

Більше важливої інформації про закупівлі під час війни читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі  «Воєнний стан».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО