Як обґрунтувати посилання на конкретну марку? Технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» чи ні? На ці питання допоможе відповісти електронна книга «Еквівалент та аналог в публічних закупівлях»!
Еквівалент в публічних закупівлях застосовується доволі давно та навіть в період воєнного стану. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Орієнтовні обґрунтування, відеороз’яснення та усі інші обов’язкові умови дотримання вищенаведеної норми зібрано в електронній книзі «Еквівалент та аналог в публічних закупівлях», яку можна знайти в розділі «Книги»: