Чи можна вважати перерозподіл коштів між КПКВ та КЕКВ додатковими коштами?

Редакція
1874
12 Липня 2022
Чи можна вважати перерозподіл коштів між КПКВ та КЕКВ додатковими коштами?
1874
12 Липня 2022

Питання передплатника порталу

  • Враховуючи лист Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, чи можна вважати перерозподіл коштів між КПКВ та КЕКВ додатковими коштами?

Відповідь експерта

  • Бажаємо мирного дня та повідомляємо, що факт «додатково виділених коштів» має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Додаткові кошти можуть виникнути в замовника, наприклад, за таких обставин: уповноважена особа отримала від начальника адміністративно-господарського відділу службову записку, у якій повідомлено про наявність потреби в закупівлі приладдя для дошкільного навчального закладу на суму 45 000,00 грн. Після звернення замовника до міської ради відповідним рішенням замовнику виділено додаткові кошти в розмірі 45 000 грн. Отже, уповноваженій особі необхідно оформити протокол щодо вибору виду закупівлі (або процедури) з огляду на суму нової потреби (45 тис. грн), не беручи до уваги суму, на яку за даним предметом були вже здійснені закупівлі раніше в поточному році. Інші приклади — у статті «Виникнення нової потреби у закупівлі: які документи потрібні для підтвердження?».

Також вам стане у пригоді:

  1. Приклад протоколу у разі виділення додаткових коштів (прямий договір)
  2. Приклад протоколу у разі виділення додаткових коштів (спрощена закупівля)
  3. Приклад протоколу у разі виділення додаткових коштів (відкриті торги)

Пам’ятайте, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені.

Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби в товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі залежно від конкретних випадків.

Отже, у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первинної закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору». Радимо ознайомитись зі статтею «Чи можна вважати недоотримані кошти новим предметом закупівлі?».

Зверніть увагу, на порталі RADNUK.COM.UA  ми розробили велику кількість зразків документів, зокрема для закупівель під час воєнного стану. Дивіться, як їх знайти:

Більше важливої інформації про закупівлі під час війни читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі  «Воєнний стан».

Воєнний стан

Публікації, що розкривають специфіку закупівель під час воєнного стану

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО