Межа між відхиленням учасника вдруге та порушенням Закону

Наталія Чабан
487
7 Лютого 2021
Межа між відхиленням учасника вдруге та порушенням Закону
487
7 Лютого 2021

Учаснику треба встигнути належним чином підготувати тендерну пропозицію і завантажити її в електронну систему закупівель до кінцевого терміну подання. Але розслаблятися і спочивати на лаврах ще зарано, адже перед самим фінішем — перемогою в аукціоні та укладанням договору про закупівлю — на учасника чекають додаткові перепони, об які цілком можна спіткнутися. Одна з них — це можливість оскарження рішення про відхилення учасника / переможця. Особливості саме цього важливого елементу системи публічних закупівель пропонуємо розглянути у даній статті. Зокрема,  право / обов’язок замовника щодо відхилення учасника вдруге, після скасування рішення про відхилення його тендерної пропозиції, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Орган оскарження). Натомість для отримання остаточної відповіді пропонуємо звернутися до роз’яснення Мінекономіки як уповноваженого органу.

Учасники з метою захисту своїх прав та законних інтересів можуть подати скаргу щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, до Органу оскарження. Порядок оскарження процедури закупівлі визначається статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).

Так, відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення Органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання...

Тендери

Публікації для учасників щодо особливостей участі при проведенні замовниками відкритих торгів (в тому числі відкритих торгів з публікацією англійською мовою), торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу: алгоритм, поради, кейси з практики, тощо.