Екологічні характеристики та сертифікація ISO в закупівлях

Тетяна Коріненко
464
8 Грудня 2021
Екологічні характеристики та сертифікація ISO в закупівлях
464
8 Грудня 2021

Сертифікація може бути корисним інструментом для підвищення довіри постачальника, адже демонструє, що продукти чи послуги відповідають потребам замовників. Сертифікація — це надання незалежним органом письмового підтвердження (сертифіката) того, що продукція, послуги або відповідна система відповідають певним критеріям.

Що таке сертифікація ISO?

Система сертифікації якості ISO, проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO, International Organization for Standardization).

Фактично міжнародна сертифікація ISO — це підтвердження того, що система менеджменту якості на підприємстві впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів. При цьому менеджмент якості — це спеціальна система управління якістю, заснована на аналізі потреб споживачів, цілей організації, визначенні ресурсів і методів досягнення цих цілей і спрямована на загальне поліпшення всієї системи управління якістю в компанії.

Результатом організації систем менеджменту якості на підприємстві є отримання міжнародного сертифіката якості ISO.

Чи отримання сертифіката ISO на території України обов’язкове?

Отримання сертифіката відповідності системи менеджменту якості в Україні законодавчо не є обов’язковою процедурою. Отримати міжнародний сертифікат якості ISO необхідно в тому випадку, якщо замовники для підтвердження якості та стабільності продукції вимагають наявність сертифіката системи управління якістю.

В Україні діють стандарти ДСТУ ISO. Це національні стандарти, якими запроваджено стандарти ISO. Номер стандарту ДСТУ відповідає номеру міжнародного стандарту ISO, а рік затвердження, відповідно, — року...

Тендери

Публікації для учасників щодо особливостей участі при проведенні замовниками відкритих торгів (в тому числі відкритих торгів з публікацією англійською мовою), торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу: алгоритм, поради, кейси з практики, тощо.