На офіційному ресурсі ДП «Прозорро» повідомлено, що 29.05.2025 відбудеться оновлення друкованих форм і документів, пов’язаних з процесом закупівлі. Таке нововведення покликане спростити навігацію під час користування електронною системою, зокрема знайти потрібний документ тепер можна швидше і зручніше використовувати його в повсякденній роботі.
Так, ДП «Прозорро» повідомило, що:
- Змінено розташування документів: більшість форм тепер згруповано за блоками безпосередньо у відповідних розділах сторінки. Деякі залишилися на попередніх місцях — адже кожна форма актуальна у певному контексті й на конкретному етапі закупівлі.
- Залежно від виду закупівлі та її етапу у блоці «Інформація про закупівлю» можуть формуватись такі документи: оголошення про проведення закупівлі; протокол розгляду пропозицій; протокол відміни закупівлі; звіт про результати проведення процедури; звіт про договір про закупівлю.
- У блоці «Документи» з’явилася кнопка PDF, а також змінено назви файлів для зручнішої навігації.
- З 29.05.2025 остаточну версію пропозиції учасника можна відкрити одразу без потреби розгортати деталі пропозиції.
- З 29.05.2025 можна переглянути протокол розкриття пропозицій в один клік.
- Змінено відображення висновку про результати моніторингу закупівлі. Раніше PDF-документ та файл з електронним підписом відображалися окремо. Після оновлення їхній вигляд узгоджено з відображенням інших документів у межах закупівлі.
- З 29.05.2025 в частині відображення скарг буде змінено назву документа із «Сформувати PDF» на «Скарги до органу оскарження.pdf».
Також уже понад 30 тисяч уповноважених осіб користувались е-книгою «Уповноважена особа з публічних закупівель», користуйтесь і ви!











