Як аналіз ринку може допомогти учаснику?

Ігор Чемерис
210
3 Листопада 2021
Як аналіз ринку може допомогти учаснику?
210
3 Листопада 2021

Зацікавленість у ринку публічних закупівель постійно зростає, з кожним роком усе більше й більше представників бізнесу пробують свої сили у ролі учасників і прагнуть стати постачальниками державних замовників.

Це й недивно, адже публічні закупівлі — це величезний відкритий ринок, який постійно вдосконалюється, має чіткий механізм проведення та контролю з боку держави. До позитивних сторін також можна віднести принципи здійснення публічних закупівель, зокрема добросовісна конкуренція, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Для успішної участі та збільшення шансів на перемогу потенційним учасникам доцільно вивчити ринок публічних закупівель за відповідним предметом, дослідити дії замовника при проведенні попередніх закупівель, так само як і поведінку конкурентів на таких закупівлях.

Аналіз ринку є масштабним звітом щодо окремо взятої категорії товарів, робіт і послуг у Prozorro. Він дозволяє отримати повну інформацію стосовно тендерів, що відбувалися або відбуваються у системі. Пропонуємо розглянути, як провести аналіз ринку, використовуючи технічні можливості майданчика Zakupki.Prom.

Звіт формується за запитами клієнтів і має вигляд excel-файлу.

За якими параметрами може бути сформований звіт? Як уже було зазначено вище, можуть бути відібрані категорії товарів, робіт і послуг. Відбувається це за допомогою класифікатора ДК 021:2015 (див. Рисунок 1).

Технічна реалізація ProZorro

Інструкції, алгоритми дій, поради та рекомендації щодо використання електронної системи закупівель