Приклад скарги на дискримінаційну вимогу замовника щодо надання відгуку замовнику

Катерина Плашенко
2288
1 Червня 2022
Приклад скарги на дискримінаційну вимогу замовника щодо надання відгуку замовнику
2288
1 Червня 2022

Продовжуємо розробляти приклади скарг, які Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), найімовірніше, задовольнить, оскільки зразки розроблені на підставі скарг, які Колегія задовольнила, а АМКУ у звіті за минулий рік звертав увагу саме на ці рішення.

З прикладами скарг на дискримінаційні вимоги замовника, а саме на вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та вимогу тендерної документації щодо місцезнаходження та реєстрація учасника в певному місті (регіоні тощо), ознайомтеся у матеріалах:

Цього разу пропонуємо зразок скарги на вимогу замовника щодо надання відгуку, який повинен бути адресований замовнику.

Приклад

Відкриті торги відповідно до оголошення UA-2021-02-04-014034-a. Умовами тендерної документації замовником було, зокрема, передбачено:
 
«…Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути підписаний замовником. Вказаний відгук повинен бути  адресований Замовнику за винятком якщо наше підприємство виступало замовником. У разі відсутності позитивного відгуку, який повинен містити вищеперелічену інфомацію та підписаний з урахуванням вказаних вимог Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника, як не відповідність встановленим абзацом 1 ч. 3 с. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства …»

Скарга на документацію: у першій скарзі оскаржувалася вимога щодо надання листа-відгуку, адресованого саме замовнику цих торгів. Колегія встановила дискримінаційність такої умови документації та зобов’язала замовника внести зміни.

Замовник вніс зміни, прибравши посилання на замовника, при цьому передбачив необхідність посилання у відгуку на зазначену процедуру закупівлі, у такий спосіб залишивши фактично суть вимоги незмінною, навіть ще більше обмежив права учасників потребою отримувати відгуки саме на зазначені торги: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на оприлюднене у електронній системі закупівель оголошення про проведення даної процедури закупівлі, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі відсутності позитивного відгуку, який повинен містити вищеперелічену інфомацію та підписаний з урахуванням вказаних вимог Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника, як не відповідність встановленим абзацом 1 ч. 3 с. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».

Колегія встановила дискримінаційність наведеної умови по відношенню до скаржника та зобов’язала замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.

Проаналізувавши зазначену процедуру закупівлі, вимоги замовника, пояснення, викладені скаржником, та рішення Колегії, пропонуємо до вашої уваги приклад скарги на умови тендерної документації щодо надання відгуку, адресованого замовнику та / або з посиланням на оголошення про проведення процедури закупівлі.

Сподіваємось, що такий приклад скарги стане вам у пригоді та допоможе усунути дискримінаційну вимогу замовника.

Читайте на порталі RADNUK.COM.UA про діяльність АМКУ під час воєнного стану в матеріалі «Особливості діяльності АМКУ під час воєнного стану: інтерв’ю з державною уповноваженою Ольгою Нечитайло».

У разі потреби завантажте з порталу RADNUK.COM.UA:

Учасникам

Матеріали для початківців та професіоналів, які беруть участь у публічних (державних) закупівлях

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО