Електронний договір про закупівлю — як підписати замовнику та учаснику (покрокова інструкція)

Сергій Кондратюк
621
9 Червня 2021
Електронний договір про закупівлю — як підписати замовнику та учаснику (покрокова інструкція)
621
9 Червня 2021

Із розвитком електронної системи закупівель у будь-якому випадку гравцям закупівельного ринку необхідно вміти швидко працювати з документами, зокрема електронними. Пропонуємо далі у статті розібрати один із способів, що допоможе уникнути паперової тяганини.

Як учасники, так і замовники мають можливість у програмі M.E.Doc працювати з усіма видами електронних документів: договорами, рахунками, актами, видатковими накладними тощо. Для обміну договором про закупівлю необхідно виконати чотири кроки, що описані нижче.

Крок 1. Створення та підписання документа

Перейдіть до розділу Первинні документи — Реєстр електронних документів та виберіть меню Файл — Створити — Універсальний документ (Рис. 1).

Рис.1

Відкриється вкладка Універсальний документ. Для додавання вкладень у вікні відкритого документа натисніть  «Виберіть вкладення» у лівій частині вікна (Рис. 2).

Рис.2

У вікні Відкриття файлу виберіть потрібний документ та натисніть «Відкрити» (Рис. 3).

Рис.3

Назва завантаженого файлу буде...

Гід для новачків

Перші кроки до успішної участі в публічних закупівлях