Механізм проведення маркетингових досліджень у сфері оборони

Ганна Довгая
135
1 Липня 2021
Механізм проведення маркетингових досліджень у сфері оборони
135
1 Липня 2021

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.06.2021 № 625 «Про затвердження Порядку проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення» (далі — Порядок) затверджено Порядок проведення маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення. Зважаючи, що Порядок не є примірним чи рекомендаційним, його положення є обов’язковими для усіх державних замовників у сфері оборони.

Порядок визначає механізм проведення державними замовниками у сфері оборони маркетингових досліджень ринку товарів, робіт і послуг оборонного призначення, які плануються до закупівлі (далі — маркетингові дослідження), зокрема за імпортом, з метою відбору постачальника (виконавця).

Етапи маркетингового дослідження

Маркетингові дослідження проводяться у три етапи (Таблиця).

Таблиця

Найменування етапу

Виконувані дії замовника

Етап перший

Вивчення завдань, умов, встановлення проблем і формування цілей, розроблення плану та напрямів дослідження

У рамках етапу:

·       вивчається і усвідомлюється мета дослідження;

·       здійснюється формування вимог до вихідних даних досліджень (кількісні, якісні, цінові, технічні, часові, виробничі та сервісні показники, інформація про постачальників / виробників, джерела інформації та методи її збору тощо);

·       уточнюються (у разі потреби) критерії досліджень;

·       визначаються спроможності проведення аналізу: можливість отримання необхідної інформації, часу і ресурсів,...

Оборонні закупівлі

Публікації, тематикою яких є особливості здійснення закупівель для потреб оборони з урахуванням окремого закону